Povinné zmluvné poistenie - poškodený
Nahlásenie škody online je ľahké a zaberie len chvíľku
Ušetrite čas, ktorý by ste venovali písaniu mailov alebo telefonovaniu. Nahláste škodu online a my Vašu škodu vyriešime bez zbytočných prieťahov.
-
Skôr ako začnete, pripravte si prosím dokumenty v elektronickej podobe. Stačí ich odfotiť mobilom:
- Vodičský preukaz, ak bolo vozidlo vedené
- Veľký alebo aspoň malý technický preukaz
- Správa o nehode, policajný protokol alebo iný úradný záznam
- Vypĺňať budete rôzne detaily o škode a taktiež číslo Vášho účtu.
- Fotky potrebujeme len niekedy. V takom prípade Vám pošleme odkaz na nášho Fotosprievodcu.
Náš fotosprievodca Vám uľahčí nafotenie vozidla
- Ak by sme ešte niečo potrebovali, požiadame Vás o to dodatočne.
A teraz už rýchlo do toho,
za pár minút máte hotovo!
Čo potrebujete k nahláseniu
- Lorem ipsum
- Údaje o škode (adresa, dátum, popis poškodenia)
- Údaje o poistenej osobe – nahlasovateľovi (meno a priezvisko)
- Údaje o poškodenej osobe a majetku (čo bolo poškodené, kde sa daná vec nachádza)
- Kontaktné údaje osoby, s ktorou budeme ďalej komunikovať (meno, vzťah k poistenému, tel. číslo, e-mail)
Zostávajúci čas na vyplnenie
Na Vašu e-mailovú adresu {{fields.sendLaterEmail.value}} bol odoslaný formulár hlásenia poistnej udalosti.
POZOR! Hlásenie vyplňte najneskôr do {{ sendLaterUntilDateFormated }}. Po tomto termíne bude hlásenie zmazané.
Uveďte údaje, ktoré sú Vám o vyšetrovaní známe
Nahrajte všetko, čo máte teraz k dispozícii. Bez dokumentov nemôžeme začať škodu riešiť. Originály dokumentov si vždy ponechajte, keby sme ich od Vás potrebovali doložiť.
Čo sa stane po dokončení hlásenia
- Obdržíte SMS a email so zhrnutím hlásenia a odkazom na Fotosprievodcu
- Odkaz otvoríte v mobile a podľa jednoduchého návodu nafotíte poškodenie
- Fotky sa automaticky odošlú k nám a Vy máte hotovo
Úspešne odoslané
Vaše hlásenie škodovej udalosti bolo úspešne odoslané a bude zaregistrované do konca nasledujúceho pracovného dňa. Potvrdenie registrácie s číslom škodovej udalosti a ďalším postupom riešenia zašleme na e-mail {{fields.notifierEmail.value}}.
Číslo škodovej udalosti
Číslo škodovej udalosti
{{ result_data.insuranceEventNumber }}Evidenčné číslo vozidla
{{damage.carEcv}}Poškodený majetok
{{itm.damagedItem }},Špecifikácia ujmy na zdraví
{{damage.damageDetail}}Špecifikácia inej škody
{{damage.damageDetail}}{{ fields.notifierFirstName.value }}, pomôžte nám zlepšiť naše služby!ďakujeme za váš názor
Pomáhate nám ďalej sa zlepšovať.
Chcem nahlásiť rovnakú škodovú udalosť aj cez poistenie: Havarijné poistenie
Škoda je nahlásená. Čo bude ďalej?
1. Potvrdenie o nahlásení sme Vám poslali e-mailom.
Pokiaľ sme Vás požiadali o vytvorenie fotiek, poslali som Vám aj Fotosprievodcu pre nafotenie e-mailom aj smskou.
2. Riešime škodu.
Náš kolega, ktorý vybavuje Vašu škodu, prejde všetky informácie a podklady. Niekedy sa na Vás, alebo iné osoby spojené so škodou, môže ešte obrátiť a vyžiadať si doplnenie. Akonáhle informácie a dokumenty z hlásenia škody spracujeme, uvidíte stav vybavovania na stránke https://rychleskody.uniqa.sk
3. Škoda je vyriešená.
Výsledok Vám popíšeme v záverečnej správe, ktorú pošleme e-mailom. Poistné plnenie posielame na uvedený bankový účet alebo tomu, kto vykonáva opravu.
4. Požiadame Vás o názor.
Pošleme Vám dotazník spokojnosti. Budeme veľmi radi, keď nám poviete, ako sa nám to podarilo.