Jednoduché a rýchle riešenie škody s naším Fotosprievodcom
Ak udalosť nahlásite online a poskytnete nám všetky potrebné dokumenty, môžeme škodu rýchlo vybaviť. Náš Fotosprievodca Vám uľahčí zhotovenie fotiek.
Pripravte si potrebné dokumenty a čo najskôr nahláste škodu pohodlne online.
V závislosti od typu udalosti najčastejšie potrebujeme:
Vodičský preukaz, ak bolo vozidlo riadené
Veľký alebo aspoň malý technický preukaz
Správa o nehode alebo policajná správa alebo iný úradný záznam
Číslo účtu na vyplatenie poistného plnenia
Vyplníte podrobnosti o škode a priložíte potrebné dokumenty.
Dokumenty je možné jednoducho odfotiť mobilným telefónom. Nahlásenie škody Vám potvrdíme e-mailom.
Náš fotosprievodca Vám uľahčí nafotenie vozidla
Po nahlásení škody Vám pošleme odkaz na nášho Fotosprievodcu.
Tento pomocník Vám uľahčí zhotovenie fotografií poškodeného vozidla a odošle ich priamo nám. Ak ste mali nehodu, budeme radi aj za fotografie z miesta škodovej udalosti. V niektorých prípadoch od Vás fotky nepotrebujeme alebo ich vyhotoví náš technik.
Fotografie posúdime a škodu vyriešime.
Výsledok popíšeme v záverečnej správe. Poistné plnenie posielame na uvedený bankový účet alebo tomu, kto vykoná opravu.
Pošlite nám fotografie prostredníctvom nášho Fotosprievodcu
Väčšinu menších škôd môžete odfotiť mobilným telefónom pomocou odkazu na nášho Fotosprievodcu.
Odkaz Vám zašleme po nahlásení škody e-mailom a SMS.
Odkaz na Fotosprievodcu Vám pošleme e-mailom a SMS.
V prípade dopravnej nehody budeme potrebovať aj Vaše fotografie z miesta nehody.
Fotosprievodca Vám pomôže odfotiť vozidlo podľa pokynov.
Nie je potrebné sťahovať aplikáciu. Stačí otvoriť odkaz na mobile.
Vozidlo môžete odfotiť na mieste, kde sa práve nachádza.
Stačí mať okolo vozidla dostatok miesta. Nemusíte čakať, kým technik vozidlo skontroluje.
Fotosprievodca odošle fotografie priamo k nám.
A my môžeme začať Vašu škodu vybavovať.
Kedy od Vás fotografie nebudeme potrebovať?
V prípade väčšej, neštandardnej alebo totálnej škody vozidlo skontroluje náš technik. Je možné, že fotografie nebudeme potrebovať vôbec. Všetko Vám dáme vedieť po nahlásení škody.
Ako postupovať pri dopravnej nehode
Zdravie a záchrana života
V prípade, že sa stanete účastníkom dopravnej nehody, je prioritou záchrana života a poskytnutie pomoci. Zabezpečte miesto nehody (reflexná vesta, výstražný trojuholník, atď.), poskytnite prvú pomoc a kontaktujte zložky integrovaného záchranného systému:
polícia: 158*
záchranná služba: 155
hasičská služba: 150
tiesňová linka: 112
*Políciu volajte v prípade:
ak príde k zraneniu
ak škodu spôsobil neznámy páchateľ alebo neznáme vozidlo
ak účastník nehody odmietne podpísať záznam o nehode
Pre pomoc v prípade odtiahnutia vozidla volajte asistenčnú službu +421 2 582 52 188.
Výhody využitia zmluvných servisov UNIQA:
oprava vozidla bez nutnosti čakania na technika poisťovne
vybavenie administratívy za klienta
zrýchlený režim výplaty poistného plnenia do 24 hodín
bezproblémový priebeh likvidácie škodovej udalosti s výplatou fakturovanej čiastky
V prípade využitia služieb nezmluvných servisov UNIQA poisťovňa negarantuje úhradu účtovaných nákladov v plnej výške ani bezproblémový priebeh likvidácie škodovej udalosti.
Využite možnosť pohodlného vybavenia škodovej udalosti, vrátane obhliadky vozidla u niektorého zo zmluvných servisov poisťovne UNIQA. V spolupráci so zmluvným servisom riešenie škody v zrýchlenom režime nepresiahne 48 hodín. Ostatné škody vyriešime zvyčajne do niekoľkých dní.
Likvidátor preštuduje všetky doložené podklady ku škodovej udalosti. Ak sú postačujúce na ukončenie škodovej udalosti, likvidátor pristúpi k likvidácii. V prípade potreby budú vyžiadané doplňujúce doklady.
po nahlásení obdržíte číslo škodovej udalosti a na e-mailovú adresu vám zašleme potvrdenie o registrácii
zaslané dokumenty budú zaradené na spracovanie
v prípade nutnosti predloženia ďalších dokladov budú od vás vyžiadané poštou alebo e-mailom
dokumenty potrebné pre vybavenie škodovej udalosti je možné zaradiť online na odkaze: Informácie o stave škody
Poistné plnenie zo škodovej udalosti na vozidle možno vyriešiť dvomi spôsobmi:
rozpočtom nákladov na opravu - vyplatíme Vám plnenie, ktoré pokryje náklady na prípadnú opravu vozidla.
na základe predloženia faktúry za opravu vášho vozidla – využite ponuku našich zmluvných servisov, ktoré sa zaoberajú opravami vozidiel vrátane poškodených skiel
V prípade opravy v zmluvnom servise zaistí prehliadku pracovník servisu. V prípade expresnej likvidácie postačí vami poskytnutá dokumentácia. V ostatných prípadoch zaisťujeme prehliadku technikom do 48 hodín od nahlásenia škodovej udalosti.
Online nahlásenie škodovej udalosti je pohodlným a najrýchlejším spôsobom oznámenia škody. Do hlásenia môžete okamžite pripojiť požadované dokumenty, čím urýchlite dobu likvidácie škody. Aktuálny stav likvidácie škody môžete sledovať online na odkaze: Informácie o stave škody.
Ak disponujete pripoistením príspevku na náhradné vozidlo, uhradíme vám požičanie náhradného vozidla v rámci dojednaného limitu. O podmienkach poskytnutia náhradného vozidla sa informujte na infolinke UNIQA: (+421) 232 600 100.