Online nahlásenie škodovej udalosti
Postup riešenia škody
Dokumenty na stiahnutie
Pre zvolený druh poistenia nie sú k dispozícii žiadne dokumenty na stiahnutie.
Škodovú udalosť, prosím, hláste online, telefonicky (+421) 2 32 600 100 alebo osobne na ktorejkoľvek z našich pobočiek.
Často kladené otázky
Aké sú možnosti nahlásenia škodovej udalosti?
Ako rýchlo príde pracovník poisťovne na obhliadku?
Čo robiť v prípade, ak nie je možné predložiť doklad, ktorý odo mňa poisťovňa požaduje?
Na akú osobu je možné vystaviť faktúru za opravu?
Je možné preplatiť opravu priamo opravcovi?
Kto je povinný nahlásiť škodovú udalosť a predložiť doklady?
Kedy je potrebné nahlásiť škodovú udalosť?
Aký je rozdiel medzi plnením podľa faktúry a plnením rozpočtom?
Pokiaľ zamestnanec spôsobí škodu tretej osobe (odlišnej od zamestnávateľa), môže byť faktúra za opravu vystavená na tohto zamestnanca?
Môže poistený uhradiť škodu poškodenému?
Kontakty
Zavolajte nám
Všeobecná infolinka
(+421) 2 32 600 100
Napíšte nám
Zavoláme vám
Pomoc v núdzi
Kontakty na asistenčné služby
(+421) 2 58 252 188
(+421) 2 54 411 029
0850 666 666
alebo pre volanie zo zahraničia
(+421) 2 32 666 666
alebo pre volanie zo zahraničia
(+421) 2 32 666 666
(+421) 2 54 411 029
0850 850 111
alebo pre volanie zo zahraničia
(+421) 2 54 411 029
alebo pre volanie zo zahraničia
(+421) 2 54 411 029