Online nahlásenie škodovej udalosti
Postup riešenia škody
Dokumenty na stiahnutie
Škodovú udalosť, prosím, hláste online alebo telefonicky (+421) 2 32 600 100
Nie je potrebné sťahovať žiadne dokumenty.
Často kladené otázky
Aké sú možnosti nahlásenia škodovej udalosti?
Ako rýchlo príde pracovník poisťovne na obhliadku?
Čo robiť v prípade, ak nie je možné predložiť doklad, ktorý odo mňa poisťovňa požaduje?
Na akú osobu je možné vystaviť faktúru za opravu?
Je možné preplatiť opravu priamo opravcovi?
Je v prípade požiaru alebo krádeže nevyhnutné čakať na ukončenie šetrenia polície, príp. hasičov?
Kto je povinný nahlásiť škodovú udalosť a predložiť doklady?
Kedy je potrebné nahlásiť škodovú udalosť?
Aký je rozdiel medzi plnením podľa faktúry a plnením rozpočtom?
Pokiaľ zamestnanec spôsobí škodu tretej osobe (odlišnej od zamestnávateľa), môže byť faktúra za opravu vystavená na tohto zamestnanca?
Môže poistený uhradiť škodu poškodenému?
Čo je spoluúčasť a kto ju hradí?
Kontakty
Zavolajte nám
Všeobecná infolinka
(+421) 2 32 600 100
Napíšte nám
Zavoláme vám