Poškodenie skiel
Čo potrebujete k nahláseniu
- Číslo poistnej zmluvy
- Údaje o poistenej osobe a vozidle
- Údaje o vodičovi poisteného vozidla
- Správu o nehode.
Zostávajúci čas na vyplnenie
Na Vašu e-mailovú adresu {{fields.sendLaterEmail.value}} bol odoslaný formulár hlásenia poistnej udalosti.
POZOR! Hlásenie vyplňte najneskôr do {{ sendLaterUntilDateFormated }}. Po tomto termíne bude hlásenie zmazané.
Meno a priezvisko uveďte bez titulu
Meno a priezvisko uveďte bez titulu
Zmluvný partner pôsobí na východnom, strednom aj západnom Slovensku a disponuje mobilným servisom zabezpečujúcim opravu metódou PDR (bez nutnosti tmelenia a lakovania karosérie).
Zmluvný partner pôsobí na východnom, strednom aj západnom Slovensku a disponuje mobilným servisom zabezpečujúcim opravu metódou PDR (bez nutnosti tmelenia a lakovania karosérie).
Zmluvný partner pôsobí na východnom, strednom aj západnom Slovensku a disponuje mobilným servisom zabezpečujúcim opravu metódou PDR (bez nutnosti tmelenia a lakovania karosérie).
Originály dokumentov si starostlivo uschovajte. V prípade, že ste v predvolených možnostiach nenašli názov dokumentu, ktorý chcete nahrať, vyberte, prosím, možnosť „Iné“.
Úspešne odoslané
Vaše hlásenie škodovej udalosti bolo úspešne odoslané a bude zaregistrované do konca nasledujúceho pracovného dňa. Potvrdenie registrácie s číslom škodovej udalosti a ďalším postupom riešenia zašleme na e-mail {{fields.notifierEmail.value}}.
Vašu škodu môžete uzavrieť expresne rýchlo!
Na e-mail {{fields.notifierEmail.value}} bol odoslaný odkaz na nahranie fotografií vozidla a dokumentov a upresnenie veľkosti poškodenia. Škodu môžete uzavrieť pomocou mobilného zariadenia alebo stlačením tlačidla „Pokračovať“.
Číslo škodovej udalosti
{{ fields.notifierFirstName.value }}, pomôžte nám zlepšiť naše služby!ďakujeme za váš názor
Pomáhate nám ďalej sa zlepšovať.
Chcem nahlásiť rovnakú škodovú udalosť aj cez poistenie: PZP Poistený PZP Poškodený
Škoda je nahlásená. Čo bude ďalej?
1. Potvrdenie o nahlásení sme Vám poslali e-mailom.
Pokiaľ sme Vás požiadali o vytvorenie fotiek, poslali som Vám aj Fotosprievodcu pre nafotenie e-mailom aj smskou.
2. Riešime škodu.
Náš kolega, ktorý vybavuje Vašu škodu, prejde všetky informácie a podklady. Niekedy sa na Vás, alebo iné osoby spojené so škodou, môže ešte obrátiť a vyžiadať si doplnenie. Akonáhle informácie a dokumenty z hlásenia škody spracujeme, uvidíte stav vybavovania na stránke https://rychleskody.uniqa.sk
3. Škoda je vyriešená.
Výsledok Vám popíšeme v záverečnej správe, ktorú pošleme e-mailom. Poistné plnenie posielame na uvedený bankový účet alebo tomu, kto vykonáva opravu.
4. Požiadame Vás o názor.
Pošleme Vám dotazník spokojnosti. Budeme veľmi radi, keď nám poviete, ako sa nám to podarilo.